STOCKMAHDBOHLE
Die Maskengruppe der Stockmahdbohle wurde erst im Jahre 1994 ins Leben gerufen. Sie ist die kleinste Teilgruppe der Narrenzunft Daaschora Weibla Tannheim. Auch die Maskengruppe der Stockmahdbohle hat eine Geschichte vorzuweisen die frei nach Franz Wohnhaas und Dietmar Wilhelm erzählt wird. Und genau das wollen wir an dieser Stelle auch tun: Dia Holzknecht vom Stockmahd, dia hand mit de Geil Holz in da Daaschora gschtreckt. Do hand se dia Daaschora Weibla gsea, ganz vertieft beim Heidelbeerbrocka. Do hand se beschloßa, für des, daß dia Weiber immer de Holzkneacht d Brotzeit wegesset ond da Moscht wegsaufet, n Schabernack mit ena treibet.
So hand se vo de Geil s Gschell sich ombonda onds Fell vom Kutschbock iber da Grend romkengt. So verkloidet hand se sich zo de Daaschora-Weibla nagschlicha. Noch send se mit lautem Gschell ond wehende Hoor romgschpronga, hand reachte Grimassa nazoga ond hand se reacht verschrocka. Dia Daaschora-Weibla vor lauter Schreck hand ihre Beerakibala falla lau ond send ins Dickicht neigflüchtet. Dia Holzkneacht hand sich schier boga vor Lacha, wia dia Weiber Reißaus gnomma hand, ibr Doraboscha gfuaslet ond im Dickicht verschwonda send. D’Kneacht hand sich noch in ihrer Freid iber Beera hergmacht ond send noch bald wieder ihrer Arbet noganga. Dia Gschicht war dann au bald wieder vergessa.
Dia Daaschora-Weibla hand de Holzkneacht jedoch den Streich nia verzieha, sondern hands Veitle no viel irger mit dene trieba. Und wo se en Holzkneacht gsea hand, hand se iber dia wiaschte Bohle, wo domols vom Stockmahd raufkomma send, gschempft. Vor allem en dr Fasnetszeit leabt dr Zwist von de Daaschora-Weibla ond dene Stockmahdbohle wieder richtig auf. Do kommet nämlich dia Daaschora-Weibla ins Dorf ond suachet sich en Freier. Bei jeder Gelegenheit necket se sich dann so richtig. Lediglich oimol, aber bloß für a kurze Zeit, verstandet sich boide so richtig, nämlich dann, wenn dia Daaschora-Weibla am Aschermittwoch wieder en Wald naus miased.
Rohle, Rohle – Stockmahdbohle